FAQ

Najczęściej zadawane pytania

 

PROCES REKRUTACJI


1. Kto może zostać wolontariuszem?

Wolontariuszem może zostać każda chętna osoba, która ukończyła 16 rok życia i która jest dyspozycyjna minimum cztery dni podczas trwania Programu Wolontariat (między 24.09.2018 a 30.09.2018). Dodatkowe atuty to: elastyczność, punktualność, obowiązkowość, odpowiedzialność, umiejętność pracy w grupie oraz kreatywność.


2. Kiedy trwa rekrutacja?

Rekrutacja trwa do 26 sierpnia 2018. Po tym terminie nie będą przyjmowane zgłoszenia do Programu.

3. Kiedy będę wiedział/a czy się dostałem/am?

W dniu 2 września 2018 kandydaci otrzymają (drogą mailową) odpowiedź czy zakwalifikowali się do Programu.


4. Co z moimi danymi osobowymi?

Dane osobiste podane w formularzu, a także zdjęcie są wykorzystywane tylko do jednego celu, którym jest rejestracja i identyfikacja uczestników Programu Wolontariat Baborówko Horse Sale Show 2018.


5. Jakie zdjęcie mam przesłać?

Aktualne zdjęcie (bez okularów, nakrycia głowy), niekoniecznie legitymacyjne, na którym wolontariusz będzie dobrze widoczna/y.

 

6. Zdjęcie należy przesłać na adres e-mail:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. oraz zmienić nazwę według wzoru: Nazwisko_Imię np. Kowalski_Jan. Osoby biorące udział w Programie po raz kolejny nie muszą dosyłać zdjęć.

 

7. Do czego zostanie wykorzystane moje zdjęcie, które przesyłam?

Zdjęcie służy wyłącznie identyfikacji uczestnika oraz potwierdza wiarygodność.

 

8. Jakie dodatkowe dokumenty muszę dostarczyć do koordynatora?

Przed rozpoczęciem imprezy należy również dostarczyć deklarację uczestnika programu oraz (w przypadku osób niepełnoletnich) zgodę rodziców lub opiekunów na udział w programie. Wymagane dokumenty dostępne będą na stronie www.bhss.baborowko.pl w zakładce WOLONTARIAT.
Prosimy NIE przesyłać powyższych dokumentów drogą mailową oraz pocztą.

 

9. Czy jeżeli wysłałem/am formularz to znaczy, że jestem w Programie Wolontariat?

Nie. Ilość miejsc w Programie jest ograniczona. Wysłanie formularza nie jest jednoznaczne z przyjęciem do Programu. Odpowiedź o zakwalifikowaniu do Programu, kandydaci otrzymają w dniu 2 września.


10. Co jeśli muszę zrezygnować z powodów niezależnych ode mnie?

Poinformuj nas o tym niezwłocznie (!) nawet jeśli jeszcze nie otrzymałeś wyników – ułatwi nam to proces rekrutacji. Dla Ciebie to jeden telefon lub mail, a dla nas spore ułatwienie w poszukiwaniu kogoś na Twoje zastępstwo!

 

ORGANIZACJA


1. Kto jest organizatorem Programu Wolontariat?

Organizatorem Programu Wolontariat Baborówko Horse Sale Show 2018 jest Stowarzyszenie Jeździeckie Baborówko


2. Jakie zadania będę wykonywał/a podczas Programu Wolontariat?

Wolontariusze będą pomagać w następujących funkcjach:

- Obsługa techniczna (pomoc w przygotowaniu terenu, ustawianie, zwożenie przeszkód, opieka nad kwiatami, bramki na trasie crossu, pomoc sędziom przeszkodowym, pomoc stewardom, pomoc kierownikowi stajni, kontrola i utrzymywanie porządku w stajni i wiele inny ważnych zadań)

- Biuro zawodów (pomoc w szerokich obowiązkach biura zawodów, pośredniczenie między biurem zawodów a lożą sędziowską, kontakt z zawodnikami, również zagranicznymi)

- Sekretarz sędziego (pomoc przy sekretarzowaniu sędziom polskim i zagranicznym w piątek podczas ujeżdżenia oraz w loży sędziowskiej w sobotę i niedzielę)

- Dekoracja zawodników (uczestnictwo w dekoracji zawodników, pomoc we wręczaniu statuetek)

 

3. Czy będę ubezpieczony na czas trwania Programu?

Tak, Program Wolontariat zapewnia ubezpieczenie NWW dla każdego wolontariusza.

 

4. Co dodatkowo zapewniają mi Organizatorzy?

Organizatorzy zapewniają: wejście na teren wydarzenia, koszulkę, która jednakowo pełni funkcję identyfikacyjną wolontariusza, ciepły posiłek w dniu, w którym wolontariusz pełni swoją zmianę, ubezpieczenie NWW oraz ciekawe doświadczenia i niezapomniane wspomnienia.

 

5. Co jeśli nie mogę być dokładnie godzinę podaną w formularzu?

Swoje uwagi dotyczące dyspozycyjności należy uwzględnić w momencie wypełniania formularza w odpowiednim miejscu “Uwagi odnośnie dyspozycyjności”.

 

6. Skąd będę wiedział jakie mam obowiązki?

Większość swoich obowiązków wolontariusz pozna podczas spotkania organizacyjnego, pozostałe w dniu rozpoczęcia przez siebie wolontariat.

 

SPOTKANIE ORGANIZACYJNE

 

1. Kiedy i gdzie się odbywa się spotkanie organizacyjne?

Spotkanie odbędzie się w środę 26 września ok. godz. 19 na terenie Ośrodka Jeździeckiego Baborówko.

 

2. Czy muszę być obecna/y?

Tak, spotkanie jest obowiązkowe. Nieobecność jest usprawiedliwiona tylko w wyjątkowych sytuacjach.

 

POSIŁEK

 

1. Czy przysługuje mi coś do jedzenia?

Tak, każdego dnia, w którym wolontariusz pełni zmianę przysługuje mu jeden posiłek na ciepło.

 

2. Czy na miejscu będzie można kupić coś dodatkowego?

Tak, na terenie Festiwalu będzie kilka punktów gastronomicznych, w których we własnym zakresie można kupić coś do jedzenia lub picia (również na ciepło). Oprócz tego w pobliżu znajduje się sklep spożywczy, a produkty można włożyć do lodówki dla Was udostępnionej.

 

NOCLEG

 

1. Gdzie będę spał?

Organizatorzy zapewniają miejsce do rozbicia własnego namiotu lub wspólny nocleg w salce. (Pamiętaj, żeby zabrać ciepłe ubrania, w maju w nocy bywają różne temperatury).

 

2. Czy śpiwór i materac będą potrzebne?

Tak, Organizatorzy nie gwarantują śpiworów ani materacy. Warto się zabezpieczyć się również we własny koc.


KONTAKT Z KOORDYNATORAMI PROGRAMU WOLONTARIAT


1. W jaki sposób mogę komunikować się z koordynatorami Programu Wolontariat?

Drogą mailową pod adresem: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

2. Po jakim czasie mogę spodziewać się odpowiedzi?

Odpowiedzi spodziewaj się w przeciągu 5 dni. Zanim się z nami skontaktujesz sprawdź czy Twoje pytanie nie znajduje się na tej liście. Jeśli nie, śmiało napisz do nas! Żadne pytanie nie pozostanie bez odpowiedzi.